REGULAMIN EVENTÓW
 

REGULAMIN EVENTÓW  

  RSS

Ada Fado
(@ada-fado)
Member Moderator
Dołączył: 7 miesięcy temu
Posty: 9
04/04/2019 10:26 pm  

1. Podczas Eventów zabrania się jakichkolwiek nielegalnych akcji RP (napady, porwania, strzelaniny, pranie pieniędzy,zbiory przeróbki sprzedawanie narkotyków, etc.).
2. Uczestnicy Eventu zobowiązani są do poprawnego zachowywania się podczas trwającego wydarzenia, wszelkie bójki, strzelaniny przeszkadzanie w wydarzeniu będzie karane kickiem/banem na 24h.
3. Osoby nieuczestniczące w wydarzeniu proszone są o niewprowadzanie zamętu podczas imprezy.
4. Służby LSPD, EMS które nie biorą udziału w wydarzeniu zobowiązane są do pilnowania porządku jak i bezpieczeństwa obywateli w czasie trwania imprezy.
5. Propozycje dotyczące eventów składamy w zakładce #📝propozycje-eventów📝 wg. poniższego wzoru, w przeciwnym razie podanie zostanie odrzucone.
6. Decyzje dotyczące imprez na wyspie podejmuje Administracja Serwera.
7. Administracja zastrzega sobie prawo, do zmiany terminu,godziny wydarzenia, w przypadków zbyt częstej ilości imprez na wyspie, bądź powodami technicznymi.
8. Kwestie nagród przewidzianych w eventach podejmuje administracja, Obywatele mogą jedynie proponować nagrody.
9. Imprezy na wyspie mogą być organizowane co tydzień, od daty zakończenia ostatniej imprezy.


Cytat
Share:
  
Praca

Proszę Zaloguj Się lub Rejestracja